Print

Veranderende zorgvraag, Tunstall denkt mee

woensdag 8 juli 2015

Veranderende zorgvraag, Tunstall denkt mee

Iedereen weet het onderhand, de zorg verandert. Dit betekent andere (zorg) vragen, ook wanneer het gaat om toepassing van personenalarmering en sensoren. Tunstall helpt u graag om deze vragen te beantwoorden door het bieden van Telecare oplossingen op maat.

De oplossing
Het zou erg eenvoudig zijn om te zeggen: ‘Bij situatie A hoort oplossing A en voor situatie B hebben we oplossing B.’ Helaas werkt het niet zo. Waarom niet? Wij kennen de specifieke cliënt en het ziektebeeld niet. Maar u wel! Daarom denkt Tunstall graag, samen met u, na over de beste oplossing voor uw cliënten. Om het aanbod van wel meer dan 50 (draadloze) sensoren overzichtelijk te maken, hebben we gekozen voor een basisindeling naar situatie: onze Telecare applicaties.

Meer dan producten
Door ervaring met de sensoren en diverse cliëntsituaties, hebben wij geleerd, welke sensoren en programmering het meest geschikt zijn voor een bepaalde situatie. Hierbij gaan we altijd uit van een basis bestaand uit: een Lifeline Vi Telecare unit met persoonlijke zender. Maar onze oplossingen stoppen niet bij een productenpakket. Alle sensoren zijn namelijk afhankelijk van de situatie te programmeren. Denk aan een bedmat die alleen melding kan maken tijdens de slaapuren van een cliënt of onze iVi, de persoonlijke zender met valdetectie, die geheel op maat voor de cliënt wordt geprogrammeerd. Ook kunt u bij ons terecht voor training en onderhoud. Tunstall heeft de juiste oplossing en u biedt uw cliënten een oplossing op maat. Zowel u als uw cliënt worden optimaal ontzorgd.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem contact op met Tunstall via telefoonnummer 0180 696 691, of mail marketing@tunstall.nl .